به دنبال مرحله بعدی هستید؟ با این نشانگرهای توسعه شخصی شروع کنید

به دنبال مرحله بعدی هستید؟ با این نشانگرهای توسعه شخصی شروع کنید

اگر این را می خوانید ، احتمالاً به پیشرفت شخصی علاقه مند هستید. توسعه شخصی می تواند در هر سطحی به شما کمک کند و می تواند زندگی شما را به طرق مختلف به طور اساسی تغییر دهد. این مقاله نکات بسیار خوبی به شما می دهد که شما را در تلاش برای بهبود خود راهنمایی می کند.

اگر احساس افسردگی کرده اید و به نظر می رسد نمی توانید انگیزه خود را ایجاد کنید ، فقط یک دقیقه متوقف شوید و به تمام نکات مثبت زندگی خود بیندیشید. به عنوان مثال ، شما ممکن است از کار خود لذت ببرید یا یک حیوان خانگی عالی داشته باشید. هنگامی که روی قسمتهای مثبت زندگی خود تمرکز کنید ، احساس بهتری خواهید داشت و از نعمتهای زیادی که دارید سپاسگزار خواهید بود.

باور کنید یا زیاد با دیگران خوب نباشید اغلب به این معنی است که به اندازه کافی با خود خوب نیستید. بخشی از پیشرفت شخصی انجام تعهد به نفس است و همیشه نمی توانید وقتی خواهان و خواستار دوازده نفر هستید ، این امر محقق شود. شما باید خود را در بالای لیست اولویت های خود قرار دهید و سپس به دیگران گرایش پیدا کنید.

سعی کنید برای معاشرت وقت بگذارید. شما نباید زندگی اجتماعی و خانوادگی خود را فدای کار ، درد و اضطراب کنید. استراحت برای استراحت با افرادی که دوست دارید در کنار آنها باشید ، واقعاً می تواند معجزه ای برای شما به وجود آورد. این می تواند شما را تازه و شارژ کند تا بتوانید کارهای بسیار بیشتری را به دست آورید. حتی در حین چت کردن با افراد دیگر ممکن است برخی از اشاره گرها دریافت کنید.

یک قهرمان پیدا کنید تا به شما کمک کند تا درگیر شوید و هنگام تلاش شما را تشویق کند. قهرمان شما می تواند فردی نزدیک به شما در زندگی شخصی شما باشد ، یک مربی توسعه حرفه ای یا یک مربی قابل اعتماد در محل کار. ایده این نکته این است که مطمئن شوید مکانیزم پشتیبانی قوی برای کمک به شما در حفظ و توسعه اهداف شخصی خود دارید.

فقط اهداف بلند مدت نداشته باشید. تعیین اهداف کوتاه مدت نیز بسیار مهم است ، زیرا این مواردی است که می توانید به سرعت به انجام برسانید و همچنین به شما کمک می کند تا این احساس موفقیت را احساس کنید. اگر ببینید که در حال تکمیل اهداف هستید ، پس احساس خواهید کرد که به سمت مکانی که می خواهید در زندگی باشید حرکت می کنید.

کمرویی در موقعیت های اجتماعی می تواند باعث ناراحتی بزرگ و فرصت های از دست رفته شود. می توانید یاد بگیرید که برای اولین بار با ملاقات با شخص جدیدی بر این کسری غلبه کنید. چطور؟ خوب ابتدا نفس عمیق بکشید و سپس سریع به یک لحظه از زندگی خود فکر کنید که به یک موفقیت افتخار می کنید ، به توانایی های خود اطمینان دارید یا در آستانه موفقیت هستید. حافظه به شما انگیزه بیشتری می بخشد که در لحن و خونسردی شما منعکس می شود و مطمئناً تأثیر خوبی ایجاد می کند.

به آنچه واقعاً هستی وفادار باش. این خیلی مهم است. اگر درمورد آنچه که هستید واقعاً دروغ بگویید نمی توانید برای بهتر شدن خود کار کنید. شما باید بپذیرید که شما هستید و این یک چیز خارق العاده است! بسیاری از مردم از آنچه که هستند راضی نیستند ، اما ما می توانیم مسئولیت آن را بر عهده بگیریم و هنگامی که حقیقت را تصدیق کنیم ، افرادی که هستیم را بهبود بخشیم.

برای استفاده سالم از خود در زمینه اختلال دوقطبی ، اطمینان حاصل کنید که با خود اطمینان حاصل کنید که نه تنها ناشی از کاری نیست که انجام داده اید ، بلکه تنها راهی که می توانید کنترل آن را انجام دهید مراجعه به یک متخصص و توصیه های آنها را دنبال کنید

از تعطیلات گاه به گاه استفاده کنید. اگر احساس می کنید درگیر انواع استرس های روزمره شده اید ، برای تعطیلات دور از خانه یا حتی در خانه خود وقت بگذارید. ارتباط خود را با عواملی که باعث استرس شما شده اند قطع کنید ، تا بتوانید واقعاً از بین بروید.

یکی از بهترین کارهایی که می توانید برای کمک به پیشرفت خود به عنوان یک فرد انجام دهید ، خواندن است. بسیاری از کتاب های فلسفه در دسترس هستند که می توانند به شما کمک کنند خیال خود را راحت کنید. استفاده از ایده های فیلسوفان و به کار بردن آنها در زندگی خود می تواند به شما کمک کند زندگی را از آینده دیگری ببینید.

به قول معروف ، قبل از اینکه دیگران را دوست داشته باشید ، باید یاد بگیرید که خودتان را دوست داشته باشید. این درست است زیرا شما قبل از دیگران آمده اید و اگر خودتان را دوست نداشته باشید چگونه می توانید آنها را دوست داشته باشید؟ سعی کنید بیشتر از چیزهای منفی روی چیزهای خوب خودتان تمرکز کنید و به یاد داشته باشید ، هیچ کس کامل نیست!

یک نکته عالی که می تواند به شما در دستیابی به اهداف توسعه شخصی شما کمک کند ، جستجوی اطلاعات در اینترنت است. اینترنت با اطلاعاتی درباره هر آنچه فکر می کنید رسیده است. وب سایت ها و انجمن های بی شماری وجود دارد که به کسانی که بدنبال آن هستند کمک و بینش می کنند.

هر روز وقت بگذارید و یک کار کوچک برای خودتان انجام دهید. این در رشد فردی کاملاً مهم است. حتی اگر فقط پانزده دقیقه است که می توانید به خودتان اختصاص دهید ، حتماً آن را مصرف کنید به جای اینکه هر روز خودتان را به دیگران بدهید.

یک دفترچه خاطرات یا روزانه داشته باشید. اینکه بتوانید آنچه را که احساس می کنید روی کاغذ بیاورید ، بسیار Cathartic خواهد بود. قفل شدن اوضاع و داشتن افکاری در سرتان واقعاً می تواند شما را آزار دهد. فقط گذاشتن همه چیز روی کاغذ به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به درگیر کردن شخص دیگری ، این افکار را آزاد کنید.

 

درباره admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *