با این نکات عالی توسعه شخصی بهتر زندگی کنید ، بهتر احساس کنید ، بهتر باشید

با این نکات عالی توسعه شخصی بهتر زندگی کنید ، بهتر احساس کنید ، بهتر باشید

بسیاری از مردم از برنامه ریزی و رویای پیشرفت شخصی خود راضی هستند ، اما اگر شما از آن دسته افراد نیستید ، وقت آن است که برخی از توصیه های عملی را دریافت کرده و از امروز شروع کنید. با استفاده از نکات مقاله زیر برنامه ها و رویاهایتان را عملی کنید و آنها را عملی کنید.

برای موفقیت در رشد شخصی ، اهداف بزرگ را به اهداف کوچک تبدیل کنید. وقتی شروع به تعیین اهداف می کنید ، ممکن است اهدافی که انتخاب می کنید غیرقابل تحقق به نظر برسند. اجازه ندهید این سرعت شما را کند کند! برای رسیدن به یک هدف عالی و عالی ، شما نیاز به سنگ پله های راه دارید. برای دستیابی به هدف بزرگتر ، دستاوردهای کوچکتری را که می توانید و باید به آنها برسید ، شناسایی کنید.

تمام تلاش خود را انجام دهید تا کار خود را در محل کار حفظ کنید. مخلوط کردن کار با خانه نه تنها می تواند فشار و استرس زیادی به شما وارد کند ، بلکه می تواند برای خانواده و روابط شما نیز باشد. سعی کنید وقتی در خانه هستید به خودتان استراحت دهید. اگر در خانه کار می کنید ، آن را در دفتر کار خود یا هر کجا که کار می کنید نگه دارید. شروع به آوردن آن به مناطق دیگر خانه نکنید. از استراحت نترسید.

آماده باشید تا ایده های خود را در هر کجا که هستید لیست کنید. همراه داشتن یک دفترچه یادداشت کوچک در همه جا می تواند ایده خوبی باشد. یادداشت های مفصلی یادداشت کنید ، و بعداً ، وقتی فرصتی پیدا کردید و احساس خلاقیت کردید ، ایده های خود را بیشتر پیش ببرید.

اهداف بزرگ را به مراحل قابل کنترل تقسیم کنید. بسیاری از اوقات اهداف ما والا هستند ، که این یک چیز خوب است. با این حال اهداف بزرگ غیرقابل دستیابی به نظر می رسند ، شما را دچار دلهره کرده و انگیزه خود را از دست می دهند. قبل از شروع هر پروژه یا هدف بزرگ ، آن را به مراحل کوچکتر تقسیم کنید. تا جایی که می توانید جزئیات خود را دریافت کنید. به زودی در مسیر موفقیت خود قرار خواهید گرفت.

نکته دیگری که می توانید هنگام بهتر کردن خود ، حرفه خود و چشم اندازها و چشم اندازهای زندگی خود در نظر بگیرید این است که زندگی را برای خود زندگی کنید! آنچه ممکن است دیگران بخواهند انجام دهید ، بگویید یا رفتار نکنید زیرا این امر مانع رشد فردی شما در بسیاری از سطوح می شود.

برای ایجاد اعتماد به نفس خود باید موارد جدیدی را امتحان کنید که تا حدودی دشوار است. وقتی می فهمید که توانایی انجام بسیاری از کارهای مختلف را دارید ، می تواند به شما کمک کند در انجام هر کاری که ذهن خود را به آن فکر می کنید ، اطمینان داشته باشید.

اگر از نظر پزشکی دارای اضافه وزن هستید ، تلاش کنید وزن خود را با یک روش قابل قبول و سالم کاهش دهید. حتی کمترین کاهش وزن نیز می تواند احساس اطمینان و راحتی بیشتری در بدن شما ایجاد کند ، از ادامه پیشرفت الهام گرفته و انگیزه پیگیری کامل با روال سالم و سالم را دارد.

شما می توانید با تلاش برای بیان صریح نیازها و انتظارات خاص خود در رابطه با نشان دادن قدردانی از یکدیگر ، به یک رابطه دوست داشتنی و رضایت بخش تر با شریک زندگی خود کمک کنید. بله ، شما همسر خود را خیلی دوست دارید ، اما مغز یکسانی ندارید. او در مورد خواسته ها و نیازهای شما مجبور نیست حدس بزند. در واقع ، این مفهوم به راحتی در روابط شغلی و خانوادگی شما نیز قابل استفاده است.

هیچ راز سخت و سریعی برای کمک به خود وجود ندارد زیرا هر فردی پر از تفاوت های ظریف و مشکلات خاص خود است. به توصیه های دوستان و به ویژه متخصصان گوش دهید ، اما متوجه شوید که آنچه برای آنها مفید بود ، ممکن است برای شما مفید نباشد. همین امر در مورد توصیه هایی است که در اینترنت می یابید.

احساس غمگینی راهی برای زندگی فرد نیست اما نیازی نیست که برای بالا بردن روحیه خود به داروها متوسل شوید. یک شام یا ناهار را متوقف کنید و یک وعده شام ​​یا ناهار بخورید که شامل بوقلمون یا ماهی قزل آلا یا هر ماده غذایی دیگری باشد که حاوی مقدار زیادی پروتئین و تریپتوفان باشد. اینها طبیعتاً به شما کمک می کنند که اخم را زیر و رو کنید.

خود را آموزش دهید. خواندن کتاب یک روش عالی برای ورزش ذهن شما در حالی است که برای رسیدن به اهداف خودسازی خود تلاش می کنید. شما می توانید کتاب های کلاسیک با موضوع خودیاری پیدا کنید ، اما حتی خواندن کتاب هایی در مورد تاریخ کشور یا سرگرمی مورد علاقه خود می تواند معجزه کند. نه تنها دانش کسب خواهید کرد ، بلکه ذهن شما نیز تیز خواهد ماند.

اگر بیش از حد الکل مصرف می کنید مراقب باشید. ممکن است فکر کنید که این امر به شما کمک می کند تا از حالت شل شوید اما در واقع به اضطراب و استرس کمک نمی کند. در بسیاری از موارد ، نوشیدن هر نوع الکل احساس اضطراب و افسردگی را افزایش می دهد و در صورت وجود این احساسات منفی باید از آنها اجتناب شود.

سعی کنید افکار منفی را سرکوب کنید. آنها را به افکار مثبت تبدیل کنید. بسیاری از اوقات تفکر منفی همراه با افسردگی است. با تغییر طرز فکر در مورد مسائل ، می توانید روحیه خود را بالا ببرید و افسردگی خود را به تنهایی برطرف کنید. به چیزی که باعث افکار منفی شما می شود فکر کنید و از آن دور شوید.

بهبود مهارت های اجتماعی به شما کمک می کند تا رشد شخصی خود را بهبود ببخشید. وقتی روابط محکمی داشته باشید که محکم و قابل اعتماد باشد ، می توانید به پشتیبانی بیشتری دسترسی داشته باشید. دوستانتان آنجا خواهند بود تا به شما کمک کنند تا از منظری که خودتان ندارید بیشتر درباره خودتان کشف کنید.

درباره admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *