معرفی بهترین گوشی های آنر

راهنمایی برای خرید بهترین مارک تلفن همراه متناسب با نیاز و پول شما

معرفی بهترین گوشی های آنر

۸۹ بازديد

گوشی «آنر» (Honor) به یک برند تقریباً اساسی در بازار گوشی هوشمند موبایل جهان تبدیل شده است. این شرکت در مقایسه با شرکت‌هایی مانند سامسونگ موفق شده است تعداد قابل توجهی از مصرف کنندگان را متقاعد کند تا برای دستگاه های تلفن هوشمند، بهتر پول بپردازند. اما ممکن است انتخاب از بین مدل‌های این برند پیچیده باشد. این راهنما به شما برای بررسی دقیق‌تر کمک خواهد کرد تا بتوانید بهترین گوشی آنر مناسب برای شما از بین گوشی‌های جدید در سال ۲۰۲۰ را انتخاب کنید.

اگر یک انتقاد وجود داشته باشد که بتوان به این برند وارد کرد، میزان دشواری برای انتخاب مناسب از بین مدل‌های مختلف اما بسیار شبیه به هم هست که ویژگی‌های تقریبا مشابهی نیز دارند و این کار را برای خریدار سخت می‌کند. اما جای نگرانی نیست چراکه این مقاله برای راهنمایی شما گردآوری شده است.


1لیست قیمت گوشی موبایل آنر honor معرفی مدل lite10 lld-l21 

مشاهده لیست قیمت روز انواع گوشی آنر 

نقاط قوت مزیت :

  • صفحه نمایش عالی
  • اندازه مناسب
  • پردازنده مناسب
  • آخرین نسخه اندروید موجود
  • کارایی بالا در بین میان رده ها
  • عملکرد گیم بالا در بین میان رده ها
  • باطری قوی
  • سرعت شارژ شدن مناسب با توجه به فست نبودن
 

نقاط ضعف معایب : 

  • نداشتن درگاه type C
  • نداشت قابلیت شارژ سریع
  • بلندگو نچندان قدرتمند

مشخصات :

  • حافظه داخلی:64 گیگابایت
  • شبکه های ارتباطی:4G
  • مقدار RAM:3 گیگابایت
  • رزولوشن عکس:13.0 مگاپیکسل
  • تعداد سیم کارت:دو

 

 

نظرات خریداران گوشی موبایل آنر honor مدل lite10 lld-l21

 

دوستان من چند ماهی از این گوشی بیشتر استفاده نکردم، و میخوام نظرم رو راجبش واسه کسایی که میخوان بخرن بنویسم، اول از همه باید بگم خب در رنج قیمت و با توجه به میان رده بودن گوشی انتظار نداشته باشید شگفت زده بشید با گوشی خارق العاده ای رو به رو بشید.

ولی چون بنده قبل خرید این گوشی از میان رده های سری A و J سامسونگ استفاده میکردم میتونم بگم از لحاظ ارزش خرید بسیار بهتر هست و حتی چیزی از اونا کم نداره که هیچ بهترم هست در صورتی که ارزون تر هست. خب نمیخوام جز جز بگم چون کاملا با مطالعه نقد و بررسی های بی شمار از این گوشی کاملا دستتون بیاد چی داره این گوشی و 85% همه بررسی ها هم با واقعیت این گوشی یکی هست، یک سری مسائل ولی داره که برای خودم جالب بود و اینجا میگم شاید کمکی بکنه، اولین چیز دوربین هست. دوربین اولش من رو اصلا راضی نکرد و اصلا به پای سامسونگ نمیرسید، ولی خب وقتی بیشتر باهاش آشنا شدم تازه فهمیدم که جریانش چیه، هوش مصنوعی که میگن واقعا عمل میکنه و دوربین قابلیت تشخیص تعداد زیادی شرایط و فضا هاست که بسیار جذاب هست، فقط برای هر موقعیتی که تشخیص میده یک سری تنظیمات انجام میده که گاهی باب میل شما نیست، مثلا اگر شما از شخصی میخواید عکس بگیرید دوربین برای شما حالت پرتره و فعال میکنه که شاید شما نخواید و عکس بر وفق مرادتون نشه، مثل من تو ذوقتون نخوره، با غیر فعال مردن هوش مصنوعی در کسری از ثانیه شما میتونید خودتون تصمیم بگیرید چه افکتی مناسب هست. دوربینش در بین میان رده ها جز خوباس.

مورد دوم بدنه هست، زیباست مخصوصا اون افکت پشتش ولی خیلی زود خط و خش ریز میافته روش و اثر انگشت رو نشون میده که البته اینم بگم که بخاطر همون افکت فقط از برخی زاویه ها خط و خش و اثر انگشت قابل دیدن هست که در مقایسه با مثلا J6 پلاس که داشتم خیلی بهتره،

گوشی خوش دست تر از همه ی میان رده های سامسونگه به نظر بنده،

داغ نمیکنه، بازی ها رو تا نیمه سنگین براحتی اجرا میکنه، در بازی های سنگین خفن کمی داغ میکنه ولی اجرا میشه بی لگ،

4G هست، من حداقل ندیدم 4G پلاس بشه.

اثر انگشت به مراتب از سامسونگ هم با سرعت بالا تر هم کارایی بیشتر، مثلا باهاش میتونید اهنگ جابه جا کنید و اینا

تشخیص چهره از سامسونگ بهتر عمل میکنه و دقیق تره

باطری عالی، عملکرد تنظیمات باطری برای آپ ها از سامسونگ بهتره و دقیق تر،

سرعت شارژ شدنش سریع نیست، ولی 20 تا 100 تو کمتر از 100 دقیقه انجام میشه، اگر از گوشی استفاده نکنید البته، همین مورد رو j6 پلاس سامسونگ راحت 120 دقیقه به بالا انجام میده.

رام 3 و 64 گیگ حافظه داخلی و 2 سیم تنها یا 1 سیم و رم هست که اینجا سامسونگ از 2 سیم و رم میشه استفاده کرد. من مدل 4 یا 6 رام رو با 128 حافظه داخلی که تو سایت ها نوشته رو پیدا نکردم، شاید باشه.

تو لیست آپدیت برای اندروید بعدی هست.

دیگه چیزی به ذهنم نمیرسه، در کل گوشی خوبیه با توجه به قیمت بنظر من جز بهترین میان رده هاست، البته بین سامسونگ و هواوی و هانر منظورم هست. بقیه برند ها رو نمیشناسم. اگر برای استفاده روزمره میخوایید و نظرتون هست که گوشی خوشگل و با امکانات خوب و خوش قیمت بخرید این گوشی حتما راضی میکنه شما رو.


با سلام. بنده الان حدود 5 ماهه که این گوشی رو خریدم. اول از تجربه خودم میگم بعد یه بحث دیگه رو مطرح میکنم که واقعا متقاعد میشید که این گوشی چقدر هوشمنده.

توی این مدت بنده هر کاری که شده با این گوشی کردم تا ببینم کجا کم میاوره مثلا حافظش رو کلا یه بار پر کردم.

بازی هایی مثل پابجی و rules of servival رو با کیفیت HD و فریم HIGH بازی کردم بدون ذره ای لگ و هنگ. اینقد روی این دوتا بازی روان کار میکنه که ادم دلش نمیاد از بازی خارج بشه بعضی وقتا اینقدر بازی میکنم تا چشمام درد میگیره. بازی GTA SA رو هم روش نصب کردم و با اخرین کیفیت بازی کردم و باز هم کم نیاورد و نباید هم کم بیاره چون این گوشی از اندروید 9 و GPU TURBO2 استفاده میکنه و واقعا یه گوشی عالی برای گیمینگ هست و توی گیمینگ جای اینکه گوشی کم بیاره من جلوش کم اوردم.

درباره دوربیناش هم تجربه خودم رو میگم تا اینجایی من تا به حال فهمیدم هوش مصنوعی این دوربین برای هر سناریو فیلتر های جذابی داره و جالب این جاست که خودش به صورت هوشمند سناریو مناسب رو انتخاب میکنه مثلا یه بار میخواستم از یک دوچرخه عکس بگیرم به محض این که هوش مصنوعی رو فعال کردم خودش نوشت سناریو مناسب برای عکاسی از دوچرخه فعال شد و من اونجا واقعا جا خوردم چون بنده چند تا گوشی مختلف رو از دوستام گرفتم و تست کردم و توی هوش مصنوعیشون این همه دقت ندیدم. عکسای دوربین عقب توی شب نویز دارن که اونو میشه با حالت شب تا حد زیادی رفع کرد.

حالت عکاسی hdr واقعا کمک زیادی به عکسا میکنه و یه چیز دیگه هم دیدم که واقعا جا خوردم که الان براتون میگم.

دوربین دوگانه عقب این گوشی لنز دومش رو برای بوکه پشت تصاویر استفاده میکنه و دقت بوکه کردنش 0.95 هستش در حالی که بنده این قدرت رو توی گوشی ایفون ایکس 0.1 دیدم که واقعا این حرفی برا گفتن نمیزاره و کسایی که این گوشی رو دارن میفهمن چی میگم.

و بریم سراغ دوربین جلو که 24 مگاپیکسله و نیازی به توضیح نداره و در همه موقعیت ها عالی عمل میکنه و فلاش جلو داره و جلوه های زیبایی عالی. و دوربین جلوش هم مثل دوربین عقب تمامی سناریو هارو به سرعت و دقت بالا تشخیص میده.

از نظر باطری هم من حدود 5 ساعت پابجی رو با کیفیتی که در بالا گفتم بازی کردم و شارژش از 95 درصد به 20 درصد رسید.

در استفاده های سنگین روزانه حدود 12 ساعت به صورت یکنواخت میشه باهاش کار کرد.

در استفاده متوسط حدود 40 ساعت میشه ازش کار کشید و در حالت اماده بکار چیزی حدود 150 ساعت و این گوشی چهار حالت استفاده از باطری داره یکیش استفاده با بیشترین قدرت دستگاه که اگه فعالش کنیین مصرف بالاتر میره اما سرعت به طرز عجیبی زیاد میشه و حالت بعدی حالت مصرف معمولی هست که بنده کلا از این حالت استفاده میکنم و این ساعت هایی که گفتم مربوط به همین حالته و حالت بعدی هم ذخیره معمولی نیرو هست که با فعال کردنش نور صفحه کم میشه و سرعت میاد پایین تر اما مصرفش هم کمتر میشه و حالت اخر هم حالت ذخیره فوق العاده نیرو هست که با فعال کردنش میتونید به غیر از زنگ زدن و پیام دادن از 6 برنامه به صورت دلخواه استفاده کنید و از شبکه های ارتباطی هم فقط میتونید از وای فای و اینترنت همراه استفاده کنید.

در مورد ظاهرش هم که واقعا عالیه پشتش با این که پلاستیکیه ولی زیبایی شیشه رو داره.

بنده رنگ ابی معمولی رو خریدم و طراحی این گوشی 3 رنگ هستش یعنی پشت گوشی ابی بغلاش نقره ای و جلوش هم مشکی.

صفحه این گوشی ناچ قطره ای هستش و اسپیکر تماسش داخل فلاپ بالایی به طور زیبایی جا داده شده که زیاد معلوم نمیشه و کمی تعجب اوره برای کسی که برای اولین بار گوشی رو میبینه و چراغ اعلانات و سنسور نور در پایین صفحه به طور مخفی گذاشته شدن به طوری که من تا دو هفته پیش فکر میکردم این گوشی سنسور نور نداره. در مورد تجربه خودم همه چیز رو گفتم حالا میریم سراغ اون بحثی که اول مطلب بهتون گفتم.

اگه دقت کرده باشین توی اکثر سایت ها رم این گوشی رو نوشته 4 و توی بعضی سایت ها نوشته 3 مثلا توی دیجی کالا در بخش توضیحات گوشی نوشته 4 گیگ رم اما در بخش مشخصات نوشته 3 گیگ.

بنده روزای اولی که این گوشی رو خریدم به شدت روی این موضوع حساس شدم و درموردش تحقیق کردم تا این که رفتم داخل سایت اصلی آنر و این مسئله رو پیگیری کردم.

بنده زبانم در حد متوسطه و الانم میخوام همون چیزی که از سایت هانر فهمیدم رو براتون بگم که واقعا بعد شنیدنش متحیر میشید. چیزی که من فهمیدم اینه که این گوشی از قابلیت رم دوگانه استفاده میکنه.

یعنی دوتا رم داره یک رم 3 گیگ و یک رم 1 گیگ. و زمانی که گوشی در حالت اماده بکار یا استفاده سبک هست از رم 1 گیگابایتی استفاده میکنه و در زمان استفاده نیمه سنگین و سنگین از رم 3 گیگابایتی استفاده میکنه و در زمان استفاده فوق سنگین و یا با فعال کردن حالت استفاده از تمام قدرت باطری هر دوتا رم فعال میشن و در مجموع 4 گیگابایت رم در دسترس دارید. این رم دوگانه هم به کم شدن مصرف باطری کمک زیادی میکنه و هم نشان میده که این گوشی واقعا هوشمنده.

پیشنهاد من به شما اینه که اگه میخواهید کمتر از 3 میلیون خرج کنید اما یک گوشی عالی داشته باشید واقعا بهترین گزینه رو پیش رو دارید. ببخشید که پر حرفی کردم. با تشکر که مطالعه کردید.


نحوه پیدا کردن کد IMEI در گوشی های اندروید

به راحتی می توانید کد IMEI را در اندروید با شماره گیری یا از طریق تنظیمات پیدا کنید. در صورت گم شدن یا سرقت گوشی نیز می توانید شماره IMEI را در اختیار پلیس فتا قرار دهید تا گوشی را قفل کرده و آن را از کار بیندازند.

کد IMEI معمولاً روی جعبه گوشی چاپ می شود اما اگر به آن دسترسی ندارید، می توانید از خود گوشی برای پیدا کردن آن استفاده کنید.

پیدا کردن کد IMEI با شماره گیری

1- برنامه Phone یا همان تماس را در اندروید باز کنید.

2-کد #06#* را شماره گیری کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.